logo

Poniedziałek: 9:00-17:00. Wtorek-piątek: 7:00-15:00
 

ŁSM wprowadza Mobilny System Obsługi Mieszkańca

ŁSM wprowadza Mobilny System Obsługi Mieszkańca

Łowicka Spółdzielnia Mieszkaniowa wchodzi na nowy poziom technologiczny. – Wiosną tego roku wprowadzimy do użytku Mobilny System Obsługi Mieszkańca (mSOM) – mówi Mariusz Siewiera, prezes ŁSM.

Mobilny System Obsługi Mieszkańca to nowoczesny kanał komunikacji z mieszkańcami, wykonawcami zewnętrznymi i pracownikami realizującymi zadania w terenie. mSOM wspiera bieżącą obsługę procesu przyjmowania i realizacji zgłoszeń np. usterek, a także udostępnia mieszkańcom najważniejsze dla nich informacje i dokumenty, przy wykorzystaniu urządzeń mobilnych, takich jak smartfon lub tablet.

Rozwiązanie oferuje prosty sposób rejestrowania zgłoszeń w trybie całodobowym przez siedem dni w tygodniu, ich natychmiastowe przekazywanie wykonawcy i osobom zarządzającym pracami, a równocześnie dostarcza czytelnych informacji o stanie realizacji usuwania awarii czy też usterki wszystkim zainteresowanym stronom.

Film oraz informacje pochodzą ze strony: https://www.unisoft.com.pl.