Indywidualne konta rozliczeniowe w ŁSM
Łowicka Spółdzielnia Mieszkaniowa stawia na nowoczesność i zachęca lokatorów do używania elektronicznego biura obsługi klienta. Spółdzielczy e-BOK jest dostępny dla mieszkańców ŁSM pod adresem ebok.lsm.lowicz.pl.
Dzięki niemu mieszkańcy będą mieli nie tylko dostęp przez Internet do swojego salda rozliczeniowego, e-czynszu, podstawowych informacji o lokalu, ale również w przyszłości będą mogli się komunikować ze spółdzielnią.
- Dostęp do eBOK nadawany jest po złożeniu wniosku zatytułowanego „Zgoda na uruchomienie dostępu do usług e-BOK i powiadamiania SMS i mail” – informuje Mariusz Siewiera, prezes ŁSM. – Jest on dostępny w naszej siedzibie przy ul. Starzyńskiego 1.
Po złożeniu wniosku lokator otrzyma drogą mailową na wskazany adres poczty elektronicznej wygenerowane pierwsze hasło lub w przypadku braku adresu e-mail odbierze je w siedzibie ŁSM.
Po pierwszym zalogowaniu, gdzie loginem jest numer klienta użytkownik jest zobowiązany do zmiany hasła, zgodnie z instrukcją postępowania opisaną w portalu (nowe hasło powinno składać się z co najmniej 8 znaków i zawierać co najmniej jedną cyfrę, jedną dużą literę oraz jeden znak specjalny np. %).
W celu zalogowania do portalu niezbędne jest posiadanie dostępu do Internetu, przeglądarki internetowej (Internet Explorer w wersji 9 lub wyższej, Google Chrome 2 w wersji 90 lub wyższej lub Microsoft Edge) wraz z włączoną obsługą JavaScript i Cookies.
Dla lokatorów, którzy wyrazili pisemną zgodę na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną, będą one również udostępnione w portalu na odpowiedniej zakładce w formacie PDF.
Saldo faktur podane w eBOK ma charakter poglądowy i nie musi odzwierciedlać faktycznego stanu rozliczeń, co może wynikać
z częstotliwości odświeżania danych. Aktualny stan można potwierdzić kontaktując się z ŁSM.