logo

Poniedziałek: 9:00-17:00. Wtorek-piątek: 7:00-15:00
 

ŁSM da pracę. Szukamy administratora osiedla

ŁSM da pracę. Szukamy administratora osiedla

Łowicka Spółdzielnia Mieszkaniowa prowadzi nabór na stanowisko pracy: administrator osiedla. Praca od 1 stycznia 2025 roku.

Do obowiązków będzie należeć:


a) Udział w rocznych przeglądach zasobów mieszkaniowych (z udziałem inspektora nadzoru) pod kątem opracowywania planów remontów;
b) Dokonywanie comiesięcznych odczytów zużycia energii cieplnej do celów c.w. i c.o. w budynkach z pracownikiem Zakładu Energetyki Cieplnej oraz rozliczanie faktur;
c) Odczyty wodomierzy głównych w budynkach i w pralniach;
d) Dokonywanie rozliczeń za wodę;
e) Organizowanie rocznych odczytów wodomierzy;
f) Rozliczenia z dostawcami usług, w szczególności z Zakładem Energetycznym, Zakładem Usług Komunalnych, Zakładem Energetyki Cieplnej, Zakładem Oczyszczania Miasta oraz dostawcami tv i Internetu i innych dotyczących Działu bieżącej obsługi mieszkańca;
g) Współpraca z Policją w zakresie bezpieczeństwa na osiedlach mieszkaniowych;
h) Bieżąca współpraca z mieszkańcami, w tym rozstrzyganie spraw spornych między mieszkańcami;
i) Współpraca z Zakładem Oczyszczania Miasta (wywóz nieczystości);
j) Zawieranie umów z najemcami i dzierżawcami, udział w przekazaniu i odbiorze lokali;
k) Zlecanie i odbiór drobnych prac remontowo – budowlanych oraz prac porządkowych na osiedlach;
l) Przygotowywanie naliczeń do czynszu dotyczącego garaży, wiat, boksów, dodatkowych pomieszczeń piwnicznych;
m) Przekazywanie informacji o montowanych wodomierzy;
n) Prowadzenie ewidencji zużycia wody, zużycia energii elektrycznej i zużycia podgrzanej wody;
o) Czuwanie nad czystością i bezpieczeństwem osiedli (w szczególności odśnieżanie, naprawa sprzętu na placach zabaw, zaopatrywanie w piasek do piaskownic i posypywania ulic i chodników w okresie zimowym);
p) Zapewnienie prawidłowego oznaczenia budynków w zasobach Spółdzielni;
q) Prowadzenie prac związanych z realizacją i konserwacją terenów zielonych, w szczególności:
a. zakup trawy, sadzonek i nadzór nad dokonywaniem nasadzeń;
b. prace związane z pielęgnacją drzew.
r) Nadzór nad pracą gospodarzy osiedli oraz zapewnienie im odpowiednich warunków pracy;
s) Przygotowywanie wymaganej dokumentacji płacowej dla gospodarzy osiedli;
t) Nadzór stanu technicznego i estetyki obiektów małej architektury;
u) Prowadzenie sprawozdawczości wynikającej z zakresu działania Działu bieżącej obsługi mieszkańca;
v) Opracowywanie projektów regulaminów: rozliczania zw.

Wymagania konieczne:


a) Wykształcenie wyższe i 5-letni udokumentowany staż zawodowy lub wykształcenie średnie i 10-letni udokumentowany staż zawodowy;
b) Doświadczenie w obsłudze klienta;
c) Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, Outlook).

Mile widziane:


a) zamieszkanie w zasobie Łowickiej Spółdzielni Mieszkaniowej;
b) dyspozycyjność;
c) komunikatywność.

CV, list motywacyjny oraz dokumenty potwierdzające wykształcenie i doświadczenie zawodowe proszę przesyłać na adres mail: sekretariat@lsm.lowicz.pl lub dostarczyć w wersji papierowej do sekretariatu Łowickiej Spółdzielni Mieszkaniowej na adres ul. Starzyńskiego 1 w Łowiczu do dnia 30 listopada 2024 roku.